Veiki broj tvrtki je “skrivilo“ ovu pogrešku. Jedan od prvih simptoma tvrtke koja se bori da preživi i ne ostvaruje rast, je da ne sprovodi testiranje svojih strategija marketinga i prodaje. Ovo je velika greška i veliki nedostatak.
Velika je vjerojatnost da i u vašoj tvrtci nedostaje sustavno testiranje različitih parametra i zadanih vrijednosti strategija koje primjenjujete u svom marketingu ili prodajnim procesima. Nedostatak sprovođenja ovakvog testiranja je odgovorno za mnoga lutanja u oglašavanju, promidžbi i, na kraju, zaključivanju prodaje.
Uvijek možete stvoriti bolji naslov promidžbene poruke, pronaći bolju dobrobit koju će vaš kupac uživati, primijeniti boji pristup i način prodaje, ponuditi bolju garanciju, dati bolji poklon, itd.
TPS sustav za ostvarivanje zarade od svih vaših potencijala vam pokazuje kako pravilno testirati učinak marketing kampanje ili prodaje kako biste svaki put mogli ostvariti bolji rezultat.
Primjenom tetstiranja vaših strategija, disciplinirano donoseći odluke o izmjenama testnih varijabli na pravilan način, možete povećati učinak vašeg marketinga te za isti napor, troškove i energiju dobiti bolji uspjeh od onoga kojeg sada dobivate.